úterý 19. srpna 2014

Mark&Spencer food

Ahoj všem :).
Do Mark&Spencer chodím kupovat akorát spodní prádlo. V tomhle se žádný obchod co jsem zatím vyzkoušela M&S nevyrovná. Nic netlačí a hezky sedí. Ale o tom dnes nechci mluvit. V brněnské Olympii prodává M&S i potraviny a jídlo.
Minulý týden jsem zabrousila i do potravin a objevila jsem zmrzlinu, která neobsahuje mléko. Jsem alergická na laktózu a tak můžu jen některé vodové nanuky na špélce.

 Byla jsem nadšená, zrovna měli akci na 1+ druhý za půlku. Tak jsem vzala Mango madness sorbet a Lemon lush sorbet. Byly to koneckonců jedinné dvě zmrzliny bez mléka. Citronovou jsem už otevřela. Je dost kyselá ale jako letní osvěžení super :). Mango ještě čeká v mrazáku, tak uvidíme. Jedna mě vyšla po akci na 60 Kč.


Měli akci i na italskou kuchyni a tak jsem přihodila ještě omáčku na těstoviny Amatriciana pasta sauce. Je to moje první zkušenost s omáčkami z M&S. Složení jsem Vám vyfotila :).
Chutná po rajčatech a sýru Peccorino (který ikdyž nemůžu, tak mi příjde, že v omáčce je spíš aroma). Podle složení je ho tam 6%. Na takovu dávku mi omáčka žádný problém nedělala.
Jedna sklenička  stála mě něco přes 70Kč.

M&S mě svým jídlem překvapil a určitě oddělení s jídlem budu navštěvovat častěji :).

1 komentář: